چند سالی میشه که جوونا در بهمن ماه به دنبال خرید بهترین هدیه برای ولنتاین هستند تا بتونند به بهترین شکل ممکن همدیگر رو خوشحال کنند.

روز عشق فرنگی (ولنتاین) و روز عشق ایران باستان (سپندارمذگان) به فاصله ی چهار روز از هم به ترتیب در روزهای 25 بهمن و 29 بهمن قرار دارد.

در کشورهای غربی با دادن شکلات به عنوان هدیه مکمل، این روز رو به هم تبریک میگن و با تزئین شکلات ها با کاغذهای قرمز سعی میکنند بهترین هدیه برای ولنتاین را برای عزیزان خود تهیه کنند.

 

 

 انتخاب هدیه ولنتاین

انتخاب هدیه اصلی معمولا کار خیلی سختیه چون هدیه ای که نشان دهنده عشق باشه و بتونه دیگران را به هیجان بیاره مشکله، اما دادن یکسری کادوها در روز ولنتاین مرسومه و اکثر افراد آن را تهیه میکنند. شما میتونید از ترکیب کادو هایی که در ادامه اشاره میکنیم استفاده کنید یا اینکه به عنوان هدیه مکمل به کار ببرید تا بتونید بهترین هدیه برای ولنتاین رو برای عزیزتون تهیه کنید.

  • شکللات : یک بسته شکلات کاکائویی به شکل قلب یا چند شکلات قلبی قرمز یکی از اجزای مهم هدیه ولنتاین میتونه باشه.
  • رز: گل رز بصورت کلی نماد عشق هست و هدیه دادن آن در این روز خیلی رایجه. یادتون باشه که حتی شده یک شاخه گل رز همراه با کادوتون هدیه بدهید.
  • خرس عروسکی: اگر میخواهید عروسک هدیه دهید، خرس های کوچولو از بهترین انتخاب ها هستند.
  • خرید کادوی اصلی: شما باید به نکات بسیاری برای انتخاب بهترین هدیه برای ولنتاین توجه کنید. مثل اینکه کادوی شما نباید صرفا جهت استفاده و کارایی برای شخص خریده شود. باید در هدیه شما نشانه هایی از عشق وجود داشته باشد یا حداقل با وسایل گوناگون بصورت رمانتیک تزئین شده باشند. کادوهایی که صرفا کاربردی اند را میتونید بیشتر در تولد ها استفاده کنید.

تقریبا میشه گفت که آقایون انتظار یک هدیه گران قیمت را ندارند و برای آنها همین که محبت و عشق شما را نسبت به خودشان با یک هدیه کوچک ببینند کفایت می کند. اگر میخواهید یک انتخاب خوب به عنوان بهترین هدیه برای ولنتاین داشته باشید، میتونید یکی از وسایل مورد نیاز آن ها رو در صورت امکان برایشان بخرید. همه افراد حتی آقایون برای خودشون آرزوهایی دارند که دیگران از آن بی خبرند و شما به عنوان دوست نزدیک ازآن اطلاع دارید. سعی کنید که هدیه تان ساده ولی با ذوق و سلیقه باشد. و به یاد داشته باشید که بهترین هدیه برای افراد، داشتن محبت و دوست داشتن عمیقه و ابراز این دوست داشتن بسیار موثر است و هدیه دادن میتواند نشان دهنده آن علاقه باشد.

و اما انتخاب بهترین هدیه برای ولنتاین برای خانم ها، این امر باید خیلی با دقت انجام شود، چون خانم‌ها از هر هدیه‌ای که توسط مرد مورد علاقه‌ خود دریافت می‌کنند، می‌توانند میزان علاقه آن مرد را نسبت به خود استنباط کنند و هدیه ولنتاین میتواند معیار خوبی برای ارزشیابی این موضوع برای آن ها باشد.  توجه داشته باشید که ممکن است شما خیلی پول خرج کرده باشید تا با هدیه‌تان احساس خوبی برای طرف مقابل‌تان ایجاد کنید اما اگر هدیه را خیلی ساده کادوپیچ کرده باشید در این صورت حتی بهترین هدیه‌ها هم بی‌ارزش جلوه خواهند کرد. مخصوصا خانم ها به این مسئله خیلی دقت دارند و برایشان مهم است. پس سعی کنید، کمی خلاقیت به خرج دهید، در این صورت تاثیرگذاری آن دوچندان می‌شود.